-
Over Ons
Uw vertrouwde partner voor alles rondom nalatenschappenwerving.
-
Diensten
In een snel veranderende wereld is het goed om te weten dat er iemand is die u bij elke stap in uw nalatenschapstraject ondersteunt.
-
Uw vertrouwde partner voor alles rondom nalatenschappenwerving.
In een snel veranderende wereld is het goed om te weten dat er iemand is die u bij elke stap in uw nalatenschapstraject ondersteunt.
Uw vertrouwde partner voor alles rondom nalatenschappenwerving.
In een snel veranderende wereld is het goed om te weten dat er iemand is die u bij elke stap in uw nalatenschapstraject ondersteunt.
Uw vertrouwde partner voor alles rondom nalatenschappenwerving.
In een snel veranderende wereld is het goed om te weten dat er iemand is die u bij elke stap in uw nalatenschapstraject ondersteunt.
Met negenendertig deelnemende organisaties in 2025 vertegenwoordigt de Legacy Monitor een zeer groot deel van de Nederlandse nalatenschappenmarkt. In 2024 ontvingen zij samen 227 miljoen euro – een marktaandeel van 55% van de top-100 ontvangers – waardoor de Monitor een uniek en representatief inzicht biedt in de nalatenschappenwerving in Nederland.
Naast de uitgebreide datasets van de deelnemers, gebruiken we ook de jaarcijfers van alle organisaties die bij het CBF bekend zijn. Dit verkorte publieksrapport geeft een samenvatting op een beperkt aantal hoofdlijnen. We bedanken de deelnemers en het CBF voor het beschikbaar stellen van de data. We hopen met dit rapport nog meer organisaties te inspireren om aan het onderzoek deel te nemen.
Consortium research programmes allow a broad range of charities and sector professionals to engage in research that considers innovative and ground breaking themes which advances their thinking and expertise. It also offers the ability to engage in larger scale research through shared costs and the opportunity for collaboration and collective learning.
Read more
At Legacy Futures, we often talk about the importance of data. But many charities still ask a simple question - why benchmark at all? Benchmarking is not just about numbers, it is about understanding your legacy position in context and using that insight to shape stronger investment and marketing decisions.
Read more